مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-26ورزشي

رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا | پوراسماعیل بر بام آسیا و نادعلیان نائب قهرمان شد


علیرضا نادعلیان و زهرا پوراسماعیل نمایندگان شایسته مازندران در رقابت های آسیایی با کسب 2 مدال طلا و نقره به کار خود پایان دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا با حضور 299 تکواندوکار از 34 کشور از روز جمعه 3 تیرماه در بخش کیوروگی به میزبانی کره جنوبی در سالن هوبان شهر چانچئون آغاز شده است.

امروز یکشنبه در سومین روز این رقابت ها علیرضا نادعلیان و زهرا پوراسماعیل دراوزان 87+ و 73- کیلوگرم به شیاپ جانگ رفتند که هر دو تکواندوکار با پیروزی به حریفانشان به فینال رسیدند تا به یک طلا و نقره دست پیدا کنیم.

علیرضا نادعلیان در وزن 87+ کیلوگرم در نخستین پیکار خود در مرحله یک چهارم نهایی الوداح نماینده قطر را در دو راند و با نتایج 8 بر صفر و 14 بر 2 شکست داد و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله هم امیرعلی اکبری از افغانستان را شکست داد و به دیدار نهایی صعود کرد.

نادعلیان در مبارزه پایانی سونگ ژائوژیانگ از چین در 2 راند باخت و به مدال نایب قهرمانی رسید.

زهرا پوراسماعیل هم که برای نخستین بار در وزن 73- کیلوگرم مبارزه می کند، در بازی نخست 2 بر صفر و با نتایج 10 بر 7 و 7 بر 6 برابر راما الراب نماینده اردن پیروز شد و در مرحله نیمه نهایی نیز برابر می نا میونگ قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا از کره جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا | پوراسماعیل بر بام آسیا و نادعلیان نائب قهرمان شد

رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا | پوراسماعیل بر بام آسیا و نادعلیان نائب قهرمان شد